Thursday, September 14, 2006

George Copos si-a facut blog

Incredibil dar adevarat!

George Copos doreste democratie la Rapid. De aceea a ales sa se consulte cu rapidistii.

Am avut o postare recenta despre new-media si despre un exemplu. Culmea, exemplul dat este fix site-ul suporterilor rapidisti:

http://www.fzr.ro/

Acum, fzr.ro vrea sa ia un pic painea de la gura lui Gusti Roman (care are un premiu personal de la mine pentru initiative pe internet in 2006). Eu le urez succes!

Iata blogul lui George Copos:

http://copos.fzr.ro/

4 comments:

ARHANGHELU 1923 said...

ba zdreanta care esti zdreanta dai lui coman cat cere salariu ca nu mai intri in giulesti nici tu nici taranul ala de taherduceva-ti drak amandoi de mana sa nu va mai vad cand ai venit la RAPID erai un nimeni si acum esti mare om de afaceri dar de fapt ptr noi suporterii tot un NIMENI ai ramas si o mare zdreanta

dan_rapid said...

Domnule Copos, sunt de foarte multi ani suporter al Rapidului si vad ca se cam duce totul de rapa, ceea ce noi care iubim aceasta echipa nu putem accepta. Personal cred ca suntem in ceasul al 12-lea dar ca nu este totul pierdut. Daca vreti sa va impicat la echipa va rog sa o faceti cu tot sufletul, nu cu jumatati de masura, altfel se pierd bani si nici performanta nu se face! A venit momentul unei reconstructii la echipa, dar asta trebuie facuta cu jucatori tineri si de perspectiva, care trebuie sa creasca langa cativa jucatori valorosi din lot (ex. Lazar, Cecinia, Maftei si poate cu voia dv si Daniel Niculaie). Numai asa tinerii pot ajunge mari jucatori, nu incercati sa copiati tiparul Craiovei ca la noi nu se potriveste(ei s-au trezit cu o multime de jucatori supertalentati in zona olteniei, nu este cazul nostru , noi trebuie sa-i formam, sa-i crestem). Va adesez o rugaminte : NU VINDETI JUCATORII EMBLEMATICI ai Rapidului, poate gasiti bani de salarii din vanzarea celor care nu au nici o treaba cu spiritul Rapidului si din pacate aveti de unde alege! Apropo, ati vazut ce zice Gigi Becali, ca el il cumpara pe Cecinia ca de la Rapid nu are nici o problema, poate sa ia de la noi orice jucator! Dv nu va simtiti jignit, eu unul asa ma simt!

silviu said...

Domnule Copos numele meu este Silviu si sunt rapidist de mic copil cand tata (Dumnezeu sa-l ierte a murit in ajunul Craciunului in anul 2003)ma ducea pe 23 August la meciurile Rapidului.Anii au trecut si aceasta echipa mi-a intrat la suflet in ciuda tentatiilor care existau atunci:Steaua si Dinamo.O mare rugaminte am si eu la dumneavoastra.Sora mea de 33 ani are cancer la ficat.Trebuie operata de urgenta in Austria,iar banii care i-am strans pana acum s-au dus pe analize(biopsie,drum pana in Austria,spitalizare).Are o fetita de 7 ani care in toamna asteapta ca mama ei sa o duca la scoala in prima zi.Nu mai stiu la cine sa mai apelez.Nu vreau sa va deranjez cu problemele mele si va rog sa ma scuzati.Daca doriti si puteti sa ne ajutati va rog sa ne contactati la telefon 0757046104 sau in conturile:RO29BUCU1081030374463RON cont de lei si RO05BUCU233018902511EU01 cont de euro.Va multumesc anticipat.

Imobiliare said...

Probabil vrea sa castige ceva simpatie extra ...